محمد رضا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

محمد رضا

ادارة/ محمد رضا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هاكات جديدة

كاتب الموضوعرسالة
mido
Admin

المساهمات : 67

هاكات جديدة Empty
مُساهمةموضوع: هاكات جديدة   هاكات جديدة Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 13, 2007 6:11 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الموضوع باين من عنوانه انا لقيت اعضاء فى المنتدى هنا مهتمين باللعبه وطالبين هاكات واغلب اللى عندهم هاكات مش بتشتغل زى الاخ gogo لكن الحمد لله وحده وحده بعد ما بقيت اجيب هاكات بقيت اعرف استخدمها و وحده وحده وصلت لدرجه انى بقيت اول عربى يصمم هاك للعبه ودى ضور لهاكات انا صممتها

هاكات جديدة K1

هاكات جديدة K2

وده اخر هاك ليا وشغال تمام :

للتحميل من هـــــــنــــا

اول خطوه لتشغيل الهاك انك تفتحة وتفتح اللعبه وتكتب اليوزر نيم والباص بتاعك واكنك هتدخل على اللعبه بالظبط زى الصوره دى

هاكات جديدة 1

وبعد كده اول ما تيجى فوق علامه الجيم جوارد تروح دايس الهوت كاى زى الصوره والهوت كاى اللى فى الصوره هو لتحويل العنكبوت الى دراجون وكان الهوت كاى ctrl+j والهوت كاى بيختلف لكل مهمة انتا عاوزها للهاك وكل مهمة ليها هوت كاى معين اول ما تدوس عليه تلاقى الكلا علم لونه احمر زى الصورة دى :

هاكات جديدة 2

واول ما يعلم معاك لون احمر كده يبقى خلاص تقفل الهاك من علامه الاكس وتدخل تجرب لو معاك ناك اللى هو عنكبوت او بانزر او بايت مان اللى هو الحارس وتشوف هما هينزلوا ايه ولو فيه اى مشاكل انا موجود .

وترقبوا اول موقع عربى مخصص للعبه راكيون يهتم باهم احداث اللعبه ويضم فريق كامل لصنع الهاكات سوف يتم افتتاح الموقع يوم 9/11/2007 على اللينك ده

https://qwer.yoo7.com

هاكات جديدة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» موضوع: أغانى جديدة حرف ص , ط
» موضوع: أغانى جديدة حرف س , ش
» موضوع: أغانى جديدة حرف ج , ح , خ
» موضوع: أغانى جديدة حرف أ , ب , ت
» موضوع: أغانى جديدة حرف ه , و , ى